Aktywność Ciało Rzeźba

14 SKUTECZNYCH ćwiczeń na jędrne pośladki cz.2

Robert
Napisane przez Robert

14 SKUTECZNYCH ćwiczeń na jędrne pośladki – kto takie CHCE?!

Część 2

Jędrne pośladki… Nadal macie na nie apetyt? Oglądacie się za takimi na ulicy? A nie lepiej patrzeć na nie… w lusterku???!!!!

NO JASNE, ŻE TAK!

W poprzedniej części artykułu 14 SKUTECZNYCH ćwiczeń na jędrne pośladki – kto takie CHCE?!, część 1 przedstawiłam Wam pierwszych 7 doskonałych ćwiczeń  na jędrne pośladki. Dzisiaj przyszła pora na kolejnych 7 – jesteście gotowi?

Odpalamy!

Ćwiczenie 8

  • Oprzyj sztangę na plecach i stań w szerokim rozkroku, na szerokość ramion.
  • Zepnij pośladki i mięśnie całego ciała.
  • Trzymając wyprostowane plecy, zrób powolny przysiad, nie pochylając się do przodu, do momentu, aż uda i pośladki będą równoległe do podłoża.
  • Przytrzymaj pozycję na 5 sekund i odpychając się pietami, wróć do pozycji wyjściowej.
  • Wykonaj 12 powtórzeń.

14 skutecznych ćwiczeń na jędrne uda - Ćwiczenie 8 - SupleNaTak.jpg

Wszystko zrozumiałe? Jedziemy dalej, czeka nas wyczerpujący trening na jędrne pośladki.

Ćwiczenie 9

  • Stań prosto, trzymając hantle dwoma rękoma przy piersiach.
  • Zepnij mięśnie ramion, bicepsów i tricepsów.
  • Zrób powolny przysiad, utrzymując wyprostowaną pozycję i naciskając dłońmi na hantle, do momentu, aż uda i pośladki będą równoległe do podłoża.
  • Utrzymaj pozycję przez 5 sekund i, odpychając się piętami, wróć do pozycji wyjściowej.
  • Wykonaj 12 powtórzeń.

14 skutecznych ćwiczeń na jędrne uda - Ćwiczenie 9 - SupleNaTak.jpg

Ćwiczenie 10

  • Trzymając hantle w dłoniach, wzdłuż ciała, stań przodem do platformy lub ławeczki.
  • Postaw prawą stopę na górze, zepnij pośladki i naciskając piętą, wejdź na platformę jedną nogą.
  • Trzymaj plecy proste, nie pochylaj się do przodu.
  • Powoli zejdź na ziemię i powtórz ćwiczenie na drugą nogę.
  • Wykonaj 15 powtórzeń na każdą nogę.

14 skutecznych ćwiczeń na jędrne uda - Ćwiczenie 10 - SupleNaTak

Ćwiczenie 11

  • Stań prosto, z dwoma hantlami w dłoniach, wzdłuż ciała.
  • Zrób wypad do przodu prawą nogą, uginając nogę w kolanie, aż do momentu, kiedy pośladki i udo będą równoległe do podłoża.
  • Lewe kolano powinno unosić się lekko nad podłogą.
  • Utrzymaj proste plecy i silną, stabilna postawę.
  • Naciskając piętą, zepnij pośladki i powróć do pozycji wyjściowej.
  • Powtórz ćwiczenie na drugą nogę
  • Wykonaj 12 powtórzeń na nogę.

14 skutecznych ćwiczeń na jędrne uda - Ćwiczenie 11 - SupleNaTak.jpg

Ćwiczenie 12

  • Zacznij z niskiego i szerokiego przysiadu, z hantlą trzymaną w dłoniach, między stopami.
  • Zrób wymach, na zasadzie huśtawki, unosząc obie ręce z hantlą do góry, prostując nogi w kolanach, z napiętymi mięśniami ramion i klatki piersiowej, prostymi plecami.
  • Utrzymując równowagę, powróć do pozycji przysiadu, zepnij pośladki i natychmiast wykonaj kolejny wymach.
  • Wykonaj 20 powtórzeń.

14 skutecznych ćwiczeń na jędrne uda - Ćwiczenie 12 - SupleNaTak.jpg

Ćwiczenie 13

  • Stojąc prostopadle do ławki lub platformy, połóż prawą stopę na górze tak, aby w kolanie był kat prosty.
  • Trzymając 2 hantle w dłoniach wzdłuż ciała, powoli zrób przysiad lewą nogą, także do kąta prostego w kolanie i do pozycji pośladków  uda równoległej z podłożem.
  • Trzymaj plecy tak prosto, jak to tylko możliwe.
  • Przytrzymaj pozycję przez 1 sekundę.
  • Zepnij pośladki i wrócić do pozycji wyjściowej.
  • Wykonaj pełny zestaw na drugą nogę.
  • Wykonaj 12 powtórzeń na każdą nogę.

14 skutecznych ćwiczeń na jędrne uda - Ćwiczenie 13 - SupleNaTak.jpg

Lubicie dbać o zdrowie? Zajrzyjcie do kategorii Ciało oraz Zdrowie

tabletki odchudzajace

Ćwiczenie 14

 

  • Stań w szerokim rozkroku, trzymając sztangę na ramionach.
  • Zepnij pośladki, wyprostuj plecy i zrób powolny przysiad do pozycji, aż uda i pośladki bedą równoległe do podłoża.
  • Nie pochylaj się do przodu, utrzymuj pozycję.
  • Odpychając się pietami, wróć do pozycji wyjściowej.
  • Wykonaj 12 powtórzeń.

14 skutecznych ćwiczeń na jędrne uda - Ćwiczenie 14- SupleNaTak.jpg

I to już koniec naszego treningu na przepiękne pośladki…

Jeśli daliście radę – pochwalcie się efektami, pisząc w Komentarzach! Nie zapominajcie o naturalnej suplementacji, bardzo pomocnej w tego rodzaju treningach! My polecamy Ultra Slim, GH Balance, Somatodrol.

Mam nadzieję, że Wasz cel zostanie osiągnięty w błyskawicznym tempie! POWODZENIA!

błyskawiczny-efetk-treningu-na-posladki-suplenatak



Źródła:
http://www.womenshealthandfitness.com.au/fitness/workouts/1307-4-key-exercises-for-a-firm-bum

http://www.leanitup.com/12-best-butt-exercises-firm-round-backside-bubble-butt-form/

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/grrtyr.png

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/jpiop9o.png

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/tetwer.png

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/htyutyurt.png

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/wetwetwer.png

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/Split-Squat.jpg

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/twetwer.png

https://www.fitneass.com/wp-content/uploads/2013/07/1010661_483688151720746_506316631_n.jpg

 

O Autorze

Robert

Robert

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Bezpieczne bieganie nocą – 11 zasad

Bezpieczne bieganie nocą - 11 zasad Wakacje się zaczęły, długie, ciepłe letnie wieczory przed nami... Nic dziwnego, że daje się...

Zamknij