Aktywność Ciało Rzeźba

14 SKUTECZNYCH ćwiczeń na jędrne pośladki – kto takie CHCE?!

14 SKUTECZNYCH ćwiczeń na jędrne pośladki – kto takie CHCE
Kasia
Napisane przez Kasia

14 SKUTECZNYCH ćwiczeń na jędrne pośladki – kto takie CHCE?!

Część 1

Jędrne pośladki – kto chce? A może lepiej byłoby zapytać, kto nie chciałby mieć jędrnych pośladków? :) I pytanie to jest skierowane nie tylko dla kobiet.

 


zielona kawa tabletki

Jeśli chcemy mieć takie


jędrne kobiecie pośladki- SupleNaTak

piękne pośladki, musimy skupić się na:

  • treningu aerobowym (w celu pozbycia się nadmiaru tłuszczu)
  • treningu siłowym (jeśli chcemy je wyrzeźbić lub też powiększyć) w celu zbudowania mięśni.

Jakie są najbardziej polecane treningi, aby osiągnąć taki efekt?

Efekt skutecznego treningu na poskadki -SupleNaTak

EFEKT?

Oto one.

Skuteczny trening na pośladki- SupleNaTak

Jakie ćwiczenia na jędrne pośladki?

Ćwiczenie 1

  • Pierwsze ćwiczenie na jędrne pośladki-SupleNaTakStań prosto, trzymając sztangę przed sobą na wysokości ud Lekko zegnij nogi w kolanach, plecy proste, zegnij się w pasie i powoli przesuwaj ciężar wzdłuż nóg, aż sięgniesz łydek.
  • Trzymaj pozycję przez 1s, zepnij pośladki i i powróć do pozycji.
  • W przeciwieństwie do tradycyjnego martwego ciągu, biodra /pośladki nie poruszają się w pionie – należy trzymać je nieruchomo.
  • Wykonaj 12 powtórzeń.

Ćwiczenie 2

  • Drugie ćwiczenie na jędrne pośladki-SupleNaTakPołóż się plecami na ławce i oprzyj sztangę na biodrach.
  • Mocno wypnij biodra w górę do momentu, aż twoje ciało tworzy linię prostą – spinaj pośladki.
  • Utrzymaj pozycję około sekundy, spinając maksymalnie pośladki, po czym wróć do pozycji wyjściowej.
  • Wykonaj 15 powtórzeń.

Ćwiczenie 3

  • Trzecie ćwiczenie na jędrne pośladki-SupleNaTakPołóż się na plecach, z piętami opartymi na piłce- ustabilizuj środek ciężkości, aby utrzymać równowagę.
  • Dociśnij piety do  do piłki i podnieś ciało z podłogi, tworząc linię prostą.
  • Mocno zepnij pośladki i ścięgna, przyciągając nogami piłkę do pośladków, aż kolana utworzą kąt prosty.
  • Przytrzymaj pozycję na 5s, następnie odtocz piłkę z powrotem do linii prostej.
  • Wykonaj 15 powtórzeń

Ćwiczenie 4

  • Czwarte ćwiczenie na Jędrne Pośladki-SupleNaTakStań prosto z dwoma lekkimi hantlami w dłoniach.
  • Zrób duży krok w lewo i przysiad boczny, aż lewe udo będzie równoległe do podłogi, a hantle dotkną podłoża.
  • Usiądź wygodnie na tylnej połowie pośladka, z naciskiem na piętach.
  • Zepnij pośladki i wrócić do pozycji wyjściowej.
  • Powtórz ćwiczenie na drugą nogę.
  • Wykonaj 12 powtórzeń na nogę.

Ćwiczenie 5

  • Piate ćwiczenie na jędrne pośladki-SupleNaTakStań w szerokim rozkroku, trzymając hantle między nogami.
  • Odciągając ramiona do tyłu, utrzymując wyprostowane plecy, powoli zrób przysiad, aż uda i pośladki będą równoległe do podłogi. Nie pochylaj się do przodu.
  • Zepnij pośladki, napnij uda i powróć do pozycji wyjściowej.  
  • Nie odpychaj się palcami, tylko kładź nacisk głównie na pięty!
  • Wykonaj 15 powtórzeń

Ćwiczenie 6

  • Szóste ćwiczenie na jędrne pośladki -SupleNaTakStań prosto ze sztangą na plecach.
  • Zrób wypad nogi w przód, utrzymując jednocześnie proste plecy i spięte pośladki.
  • Staraj się utrzymać równowagę!
  • Zrób przysiad, aż kolano będzie miało kąt prosty, a pośladek i udo bedą równoległe do podłoża.
  • Odpychając się piętą, wróć do pozycji wyjściowej.
  • Powtórz ćwiczenie na drugą nogę.
  • Wykonaj 12 powtórzeń na każdą nogę.

Ćwiczenie 7

  • Siódme ćwiczenie na jędrne pośladki-SupleNaTakStań prosto w lekkim rozkroku, trzymając hantle w prawej ręce, wzdłuż ciała.
  • Lekko zegnij lewe kolano, utrzymaj równowagę, prawą nogę wyrzuć do tyłu i powoli pochyl się do przodu, aż tułów będzie równoległe do podłoża.
  • Utrzymaj linie prostą.
  • Utrzymaj rozciągnięcie przez 1s i wróć do pozycji wyjściowej.
  • Powtórz ćwiczenie na drugą nogę.
  • Wykonaj 12 powtórzeń na każdą nogę.

Zmęczona?

zielona kawa tabletki

To świetnie!

W kolejnej części przedstawię Wam następnych 7 ćwiczeń, które wyrzeźbią Wasze pośladki! I pamiętajcie, co jest Waszym celem!

Super jędrne pośladki-SupleNaTak

Nie zapominajcie też o odpowiedniej diecie i suplementacji! Nasza rekomendacja? Ultra Slim, Thermo Cuts i Green Coffee!

 

Napiszcie w Komentarzach, czy daliście radę wykonać ten trening!



Źródła:
http://www.womenshealthandfitness.com.au/fitness/workouts/1307-4-key-exercises-for-a-firm-bum

http://www.leanitup.com/12-best-butt-exercises-firm-round-backside-bubble-butt-form/

http://www.theluxuryspot.com/wp-content/uploads/2015/12/Brazilian-Butt-Lifting.jpg

https://brazilianbuttaugmentation.files.wordpress.com/2010/05/sexy_butt_1.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/03/01/article-2286441-185E8F0B000005DC-856_634x471.jpg

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/1_hd.jpg

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/fdfyjtj.png

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/bridge-pose-with-barbell.jpg

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/rteryer.pnghttp://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/jghjf.png

http://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/twetertwe.pnghttp://www.leanitup.com/wp-content/uploads/2013/09/Single-leg-RDL.jpg

http://www.enchantedwaters.com/images/euro-cleavage/a9.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/07/25/article-0-1AFE255A000005DC-472_634x411.jpg

O Autorze

Kasia

Kasia

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Bieżnia – Piramid Power!

Bieżnia – Piramid Power! Witajcie. W poprzednim artykule dotyczącym planów treningowych na bieżnię dowiedzieliście się (i mam nadzieję, że wypróbowaliście),...

Zamknij