Aktywność Ciało Fitness Odchudzanie Zdrowie

Bieżnia dla zaawansowanych i odważnych – plan treningowy trzeci poziom!

Kasia
Napisane przez Kasia

Bieżnia dla zaawansowanych i odważnych – plan treningowy trzeci poziom!

Wiecie już, że bieżnia jest idealnym rozwiązaniem zarówno dla początkujących biegaczy: , jak i dla bywalców średnio-zaawansowanych

Dzisiaj przedstawię Wam plan treningowy dla zaawansowanych biegaczy. Znacie już zasady wyboru dobrej bieżni: , wypróbowaliście już wszystkie bieżnie, więc z podniesieniem poprzeczki nie będzie problemu.
zielona kawa cena  Dzisiejszy trening to trening interwałowy i wydawałoby się, że trwa krótko, bo około pół godziny, ale czas tu nie ma znaczenia, liczy się wysiłek. Polega on na przeplataniu treningu o bardzo dużej intensywności z treningiem o niskiej intensywności. Trening taki pozwala stopniowo zwiększać prędkość na bieżni, poprawi Waszą wytrzymałość i metabolizm, stopniowo podniesie tętno, a także spali Waszą tkankę tłuszczową w rekordowym tempie!

Ale uwaga, tu także obowiązuje zasada:

NIE SZARŻOWAĆ! NIE SZPANOWAĆ! NIE PIPISYWAĆ SIĘ!

Jak to  wygląda?

1. Trucht – bieg z prędkością 7-9 km/h.

2. Bieg – prędkość biegu jest względna. Prędkość biegu należy dostosować do indywidualnego komfortu, bieg musi być łatwy, swobodny.

 Bieg - Poziom 3 treningu - SupleNaTak 

Pamiętajcie o tym, aby przed każdym treningiem przeprowadzić przynajmniej 5 – 10 minutową rozgrzewkę, a po treningu poświęć 10 minut na rozciąganie.

 

Podczas treningu nie zapominajcie o prawidłowym oddechu, nawadnianiu i suplementacji, ja polecam przy tego rodzaju treningu:

Plan treningowy:

1. Rozgrzewka – 5 minut, prędkość 4.00 mph.

Healthy people running at sport club representing sport recreation exercise and healthy lifestyle concept

2. Bieg, 1 minuta z prędkością 6.5 mph

Bieg, 1 minuta z prędkością 6.5 mph - SupleNaTak

3. Trucht – 1 minuta, prędkość 4.00 mph

Trucht – 1 minuta - SupleNaTak

4. Bieg, 2 minuty, tempo 6.5 mph

 Bieg, 2 minuty - SupleNaTak

5. Trucht, 1 minuta, tempo 4.00 mph

 Trucht - SupleNaTak.pl

6. Bieg, 3 minuty, tempo 6.5 mph

 Bieg, 3 minuty - SupleNaTak

7. Trucht, 1 minuta, tempo 4.00 mph

 Trucht – 2 minuty- SupleNaTak.pl

8. Bieg, 2 minuty, prędkość 6.5 mph

 Bieg, 2 minuty - SupleNaTak

9. Trucht, 1 minuta, tempo 4.00 mph

 Trucht - SupleNaTak

10. Bieg, 1 minuta, tempo 6.5 mph

 Bieg na bieżni - SupleNaTak

11. Trucht, 1 minuta, tempo 4.00 mph

 Trucht – 1 minuta - SupleNaTak

12. Bieg, 1 minuta, tempo 6.00 mph

 Bieg – 1 minuta - SupleNaTak

13. Trucht, 1 minuta, tempo 4.00 mph

  gwiazdy a tabletki na odchudzanieTrucht, 1 minuta - SupleNaTak

14. Bieg, 2 minuty, tempo 6.00 mph

 Bieg, 2 minuty - SupleNaTak

15. Trucht, 1 minuta, tempo 4.00 mph

 Trucht, 1 minuta - SupleNaTak

16. Bieg, 3 minuty, tempo 6.00 mph

 Bieg, 3 minuty - SupleNaTak

17. Cool down – 3 minuty, prędkość 4.00 mph

Cool down po bieganiu - SupleNaTak

Trening ten także wykonujecie o najmniej trzy razy w tygodniu (jeśli dacie radę, jeśli będzie za ciężko, wróćcie do treningu nr 2, a nawet 1).

 Za ciężki trening! - SupleNaTak

W następnym artykule kolejna część planu treningowego na bieżnię, poziom dla odważnych – zapraszam!
Dla odważnych - SupleNaTak

A jeśli biegacie wg innego planu treningowego, chętnie o tym poczytamy – podzielcie się z nami Waszymi doświadczeniami!



Źródła:
http://www.popsugar.com/fitness/Cardio-Workout-Beginner-Treadmill-6856999

http://blog.ruszamysie.pl/trening-na-biezni-kilka-prostych-rad/

http://bieganie.pl/?show=1&cat=2&id=6011

http://www.superskinnyme.com/beginner_running_program.html

http://treningbiegacza.pl/bieganie-na-biezni-fakty-i-mity

http://jak-biegac.pl/biegasz-na-biezni-to-znaczy-ze-nie-biegasz

http://bieganie.pl/?show=1&cat=2&id=6011

http://www.menshealth.pl/fitness/Trening-na-biezni-spal-tluszcz-zbuduj-forme,4722,3

http://www.mensfitness.com/training/endurance/5-burning-questions-about-running-on-a-treadmill

http://runnersconnect.net/running-training-articles/treadmill-vs-running-outside/

http://www.popsugar.com/fitness/Treadmill-Tips-Burn-More-Calories-Build-Muscle-Run-Faster-18543932

http://www.wikihow.com/Use-a-Treadmill-For-Beginners

http://www.runnersblueprint.com/30-minute-treadmill-workout-beginners/

http://assets.pages.viewpoints.com/wp-content/uploads/2013/06/best-gym-treadmill1.jpg

https://fansided.com/files/2014/12/treadmill.jpghttps://media4.popsugar-assets.com/files/2014/05/22/859/n/1922729/2d56cf6ac10b2c14_479760527.xxxlarge_2x.jpg

http://www.motionfitness.co.za/wp-content/uploads/2013/11/treadmill-shin-splints.jpg

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02798/maxresdefault_2798806b.jpg

 

O Autorze

Kasia

Kasia

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Trening siłowy bez sprzętu – czy to możliwe?

Trening siłowy bez sprzętu - czy to możliwe? Zastanawialiście się kiedyś, jak można wyrobić siłę, bez korzystania z siłowni? Oczywiście...

Zamknij