Aktywność Ciało Rzeźba

Błyskawiczny trening na plażowy sześciopak!

Błyskawiczny trening na Plażowy sześciopak!- SupleNaTak
Robert
Napisane przez Robert

Błyskawiczny trening na plażowy sześciopak!

Lato co prawda już w pełni, ale nie jest jeszcze za późno, aby poszpanować na plaży idealnym sześciopakiem! Dziś przedstawię Wam bardzo szybki i skuteczny trening, po którym Wasz brzuch będzie świecił triumfy na każdej plaży świata! Pierwsze efekty są widoczne już po dwóch tygodniach! Jest to trening z dodatkowym obciążeniem, dlatego jest tak efektywny.

Zapraszam!

hormon wzrostu

Każdy trening trwa 30 minut. Ćwiczenia wykonujecie obwodowo, jedno po drugim, z jak najkrótszymi przerwami. Po każdorazowym obwodzie należy zrobić minutę przerwy, po czym powtórzyć całość od dwóch do 4 razy.

1. Spięcia na wyciągu

  • Należy zamocować linę do wyciągu górnego
  • Złapać końce liny
  • Uklęknąć tyłem do wyciągu
  • Dłonie trzymać po bokach głowy
  • Ruch: posługując się mięśniami brzucha, zrobić skłon w przód, zatrzymać się w tej pozycji na 2 sekundy i wrócić do pozycji wyjściowej.
  • Należy wykonać 10-15 powtórzeń

Plażowy sześciopak -Spięcia na wyciągu-suplenatak

2. Skręt tułowia z nogami w górze

  • Należy położyć się na macie
  • Ręce splecione za głową
  • Nogi uniesione do pionu, wyprostowane i złączone
  • Ruch: należy oderwać głowę i górę pleców od podłoża, zatrzymać się w górze, a następnie skręcić ciało najpierw w lewo, potem w prawo, po czym opuścić ciało na matę – to jest jedno powtórzenie
  • Należy wykonać 8 – 13 powtórzeń

Plażowy sześciopak

3. Brzuszki na ławce

  • Należy usiąść na ławce
  • Złapać brzeg ławki
  • Odchylić się mocno do tyłu
  • Unieść wysoko nogi
  • Ruch: posługując się mięśniami brzucha, ustawić korpus bliżej pionu, jednocześnie przyciągając kolana do klatki piersiowej, następnie wrócić do pozycji wyjściowej
  • Należy wykonać 15 – 20 powtórzeń

Plażowy sześciopak-Brzuszki na ławce-SupleNaTak.

4. Unoszenie piłki

  • Należy położyć się tyłem na macie
  • Rozłożyć ręce szeroko na boki
  • Kostkami nóg złapać piłkę lekarską, waga optymalna 5-8 kg
  • Ruch: powoli unieść piłkę w stronę sufitu, następnie zatrzymać ruch, przy maksymalnym napięciu mięśni brzucha i powrócić do pozycji wyjściowej (można liczyć do 3 lub do pięciu)
  • Należy wykonać 10 – 15 powtórzeń

Plażowy sześciopak-Unoszenie piłki- SupleNaTak

5. Spięcia z hantlą

  • Należy złapać dwie hantle i położyć się na plecach na macie
  • Ręce wyprostować za głową
  • Nogi ugiąć w kolanach i biodrach
  • Stopy położyć płasko na podłodze
  • Ruch: pomału oderwać od maty głowę i górę ciała, jednocześnie unosząc wyżej hantle; zatrzymać ruch na dwie sekundy i powrócić do pozycji wyjściowej
  • Należy wykonać 12- 18 powtórzeń

Plażowy sześciopak-Spięcia z hantlą- SupleNaTak

6. Brzuszki z piłką lekarską

  • Należy położyć się płasko na plecach na macie
  • Położyć piłkę lekarską na klatce piersiowej
  • Stopy położyć płasko na podłodze
  • Kolana ugięte
  • Ruch: pomału oderwać głowę i górę ciała od maty, maksymalnie przybliżając się do kolan, wstrzymać ruch na dwie sekundy, następnie wrócić do pozycji wyjściowej
  • Należy wykonać 8 – 13 powtórzeń

Plażowy sześciopak -Brzuszki z piłką lekarską- SupleNaTak

na masę

Jeśli będziecie konsekwentnie wykonywać ten zestaw ćwiczeń, z pewnością będziecie mogli pochwalić się modelowym sześciopakiem, nawet pod koniec wakacji!

modelowym sześciopakiem - SupleNaTak

Warto pamiętać jeszcze o odpowiednich suplementach diety, ja polecam: Somatodrol i GH Balance

Jeśli z kolei interesuje Was temat siłowni – koniecznie sprawdźcie naszą rubrykę Siła.

A jeśli macie jakieś swoje wypróbowane ćwiczenia na „kaloryfer”, podzielcie się nimi w Komentarzach!



Źródła:
http://www.menshealth.pl/media/lib/187/brzuch01-78d2d35b0d31bf4aea6bf98c9d65c31d.jpg

http://www.menshealth.pl/media/lib/187/brzuch08-bfaf77e27d5ac5865d41e2cd09ebe7aa.jpg

https://i.ytimg.com/vi/t5odQ67Ky6U/maxresdefault.jpg

https://theidleman.com/manual/life/the-best-exercises-for-six-pack-abs/

http://assets.menshealth.co.uk/main/thumbs/32120/long-arm-crunch-19042012-de.jpg

http://d.c-launcher.com/wallpaper/img/545/536c8db3e4b075d4b2012771/1400825513739/wallpaper.jpg

 

O Autorze

Robert

Robert

2 komentarze

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Debiuty Bikini Fitness IFBB 2016 – półfinał dla Oli!!!

Debiuty Bikini Fitness IFBB 2016 – półfinał dla Oli!!! Nasza Ola, trenerka personalna, która z nami współpracuje brała udział w...

Zamknij