Ciało Fitness Odchudzanie Zdrowie

Ćwiczenia na uda i pośladki cz1.

Kasia
Napisane przez Kasia

Ćwiczenia na uda i pośladki cz1.

W jednym z poprzednich artykułów pisałam już o tym, co zrobić aby móc cieszyć się zgrabnymi udami i jędrnymi pośladkami. Dzisiaj postaram się rozwinąć ten temat, opisując Wam kilka prostych ćwiczeń na zgrabne uda i pośladki, które możecie wykonywać w domu. Zaczynamy walkę o o nasze Uda i Pośladki.


 jak pozbyć sie cellulitu ?
Musicie pamiętać, że zarówno uda, jak i pośladki są takimi częściami ciała, na których dość szybko odkłada się tłuszcz. Dlatego też poświęcając kilkanaście minut dziennie na trening możemy je wyszczuplić i sprawić, że staną się znacznie jędrniejsze. Poszczególne ćwiczenia, które opiszę, nie mają na celu rozbudowywania masy mięśniowej, a jedynie lekkie wyrzeźbienie określonych partii ciała.

Na początek poznajcie kilka ćwiczeń, które wykonujemy w pozycji stojącej. Jednocześnie pamiętajcie o tym, że aby efekty Waszych treningów były lepsze, warto sięgnąć po antycellulitowe suplementy diety,  jak np. suplement diety Cellinea.

Jaka rozgrzewka?

Na pewno niejednokrotnie obserwowałyście sportowców w czasie rozgrzewki. Mimo, że nasz trening nie będzie zbyt forsowny o rozgrzewce należy bezwarunkowo pamiętać.

Rozgrzewka-Suplenatak.plDlaczego jest tak ważna? Przede wszystkim jeżeli przed rozpoczęciem właściwych ćwiczeń rozgrzejemy mięśnie, unikniemy kontuzji. Najprostszą formą rozgrzewki jest trucht. Jeżeli nie chcecie wychodzić z mieszkania, możecie przez kilka minut biegać w miejscu, dodatkowo wykonując tzw. „skipy”.

Skip A wiąże się z podnoszeniem kolan możliwie jak najwyżej w czasie biegu. W trakcie wykonywania skipu B staramy się podczas biegania uderzać piętami o pośladki. Natomiast skip C łączy się z prostowaniem nogi w kolanie, kiedy biegamy. W momencie gdy podnosimy kolano do góry, następuje wyprostowanie nogi, po czym wraca ona na ziemię. Po ok. 10-15 minutkach takiej rozgrzewki, możemy zacząć ćwiczyć.

Pierwsze ćwiczenie -Przysiady

Przysiady na pewno każda z Was niejednokrotnie robiła w szkole podczas zajęć wf-u, ale niestety są one często niedoceniane. Ich zaletą jest to, że można nieco zmieniając pozycję ciała, doskonale wyszczuplić uda, a nawet sprawić, że także łydki będą znacznie lepiej się prezentować.

Przysiady-SUplenatak.plPoza tym do ich wykonywania nie potrzebujemy żadnego specjalnego sprzętu sportowego. Wystarczy założyć wygodny strój sportowy. Pierwszą wersją przysiadów, będą takie powiedźmy klasyczne. Stajemy na lekko rozstawionych nogach po czym, wykonujemy przysiad w taki sposób, aby w końcowej jego fazie nasze zgięte nogi tworzyły kąt prosty. Po czym prostujemy się. Jednocześnie pamiętajmy o napinaniu mięśni ud i pośladków. Dzięki temu ćwiczenie to będzie bardziej efektywne.

Ręce możemy wyciągnąć przed siebie, lub zapleść na karku. Jeżeli do tej pory nie robiłyście w domu przysiadów, postarajcie się wykonać prawidłowo co najmniej 5-powtórzeń. W kolejnej wersji przysiadów stopy łączymy ze sobą i wykonujemy ćwiczenia analogicznie jak poprzednie. 3 rodzaj tego ćwiczenia wykonuje się, rozstawiając nogi w nieco większym rozkroku niż za pierwszym razem. Nie przesadzajmy z ilością przysiadów, a powoli zwiększajmy ilość powtórzeń. Wówczas nie narazimy się na zakwasy.

Drugie ćwiczenie -Podnoszenie nóg

Kolejne ćwiczenie jest także bardzo proste. Stojąc w lekkim rozkroku, unosimy w bok jedną z nóg, wykonując określoną liczbę powtórzeń. Ręce oprzyjmy na biodrach i pamiętajmy o wyprostowanej sylwetce. Starajmy się podnieść nogę jak najwyżej, jednocześnie nie tracąc równowagi. Rozpoczynając tego typu „trening” postarajmy się wykonać po 3 serie, liczące 10 powtórzeń na każdą z nóg. Jeżeli będziemy regularnie wykonywać takie unoszenie nóg, już po kilku tygodniach zauważymy sporą różnicę. Nogi i pośladki staną się szczuplejsze, a ciało jędrniejsze.

Ćwiczenia to nie wszystko! Niezbędna również będzie dobra dieta. Ostatnio pisałam o tym jak zmotywować się do diety? Koniecznie sprawdźcie ten wpis.

Pamiętajcie o tym, że jeżeli chcemy aby nasze uda i pośladki stały się zgrabniejsze, musimy ćwiczyć regularnie. Tylko wówczas nasze treningi będą owocne. W moim kolejnym wpisie opiszę wam kolejną partię ćwiczeń na uda i pośladki. Kiedy już zaczniemy ćwiczyć, należy pamiętać nie tylko o regularnym powtarzaniu danych programów treningowych, ale także wspomaganiu się suplementami.

LOGO celineaPamiętajcie też, że jeśli chcecie przyśpieszyć efekty to skutecznym rozwiązaniem będzie stosowanie suplementu diety Cellinea. Szybciej zobaczycie efekty Waszych wysiłków.


O Autorze

Kasia

Kasia

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Ćwiczenia na uda i pośladki cz.2

Ćwiczenia na uda i pośladki cz.2 W poprzednim wpisie poruszyłam tematykę ćwiczeń na zgrabne uda i pośladki  wykonywanych na stojąco....

Zamknij