Fitness Odchudzanie Zdrowie

Facefitness – joga twarzy cz2.

Kasia
Napisane przez Kasia

Facefitness – joga twarzy cz2.

Na samym wstępie zachęcam do przeczytania pierwszej części wpisu Facefitness czyli ćwiczenia na zmarszczki.

Na pewno już wiecie, że ćwiczenia mają zbawienny wpływ na każdą partię naszego ciała i twarz nie jest tutaj wyjątkiem. W związku z tym, że mamy do „trenowania” ponad 40 mięśni, warto poznać kilka prosty ćwiczeń, których wykonanie, zajmie Wam poniżej kwadransa dziennie. Możecie wygospodarować sobie na nie czas, np. w czasie porannej i wieczornej toalety. Bardzo przydatne będzie lustro.

OK. Jeśli tak jak ja wiesz, że ćwiczenia to nie wszystko, to zapewne pamiętasz też, że istotne są: prawidłowa dieta i dobrze dobrana suplementacja. Osobiście polecam Therma Cuts. Szerzej o nich pisałam w artykule Therma Cuts suple na szybkie odchudzanie.

Skąd wzięła się joga twarzy?na zmarszczki

Dla przypomnienia, napiszę raz jeszcze o genezie powstania jogi twarzy. Otóż jest ona kompilacją ćwiczeń typowych dla jogi, jak i ajurwedy. Można śmiało powiedzieć, że są one zupełnie naturalne i bez wątpienia mniej inwazyjne niż zabiegi medycyny estetycznej. Nie zaczynajcie walki ze zmarszczkami, od sięgania po zastrzyki z botoksem. Nie ma takiej potrzeby.

Dzięki facefitness nie tylko przywrócicie blask zmęczonej i zanieczyszczonej skórze, ale też pozbędziecie się toksyn, wygładzicie szpecące zmarszczki i znacznie opóźnicie moment pojawienia się następnych. Przy tym wszystkim nie wydacie ani grosza.

Czy robiąc miny, ćwiczymy twarz?

Odpowiedź jest bardzo prosta – oczywiście, że tak. Na pewno wiele mam niejednokrotnie bawiło się ze swoimi pociechami, w robienie min. Czy wiecie jednak, że są one doskonałym ćwiczeniem, na poprawienie elastyczności mięśni twarzy? Wykonując tak zabawne ćwiczenia jak: wysuwanie języka, składanie ust w „dziubek” niczym do pocałunku, rozszerzanie oczu – starajcie się maksymalnie napinać mięśnie. Dzięki temu zafundujecie im bardzo skuteczny trening.

Jak wyglądają konkretne ćwiczenia?

Ćwiczenia twarzyMuszę się przyznać, że z jogą twarzy zetknęłam się dopiero wówczas, gdy pojawiły się u mnie pierwsze zmarszczki. Szukając inspiracji na stronach tematycznie związanych z jogą, trafiłam w zasadzie trochę przypadkiem na namastejoga.pl i od razu zabrałam się za ćwiczenia, opisane przez autorkę. Dziś chciałabym się z Wami podzielić, moim „specyficznym planem treningowym”.

Jak wygładzić i rozluźnić twarz?

Pierwszym ćwiczeniem, jakie chce Wam opisać jest „Twarz Buddy”. Jego zadaniem jest rozluźnienie mięśni twarzy a także jej skuteczne wygładzenie.

Zanim przejdziemy do ćwiczenia chciałabym zachęcić Was do przeczytania wpisu na temat odżywiania się. Mowa o wpisie „dieta zgodna z grupą krwi„. Ostatnio, napisałam nawet, o konkretnej grupie krwi – „Dieta zgodna z grupą krwi 0”.

Wróćmy do ćwiczenia.

Wykonujemy je następująco:

1. Siadamy wygodnie.

2. Prostujemy kręgosłup.

3. Uruchamiamy naszą wyobraźnię i skupiając się na punkcie pomiędzy brwiami, staramy się wyobrazić sobie w tym miejscu powiększającą się kropkę.

4.Rozluźniamy wszystkie mięśnie twarzy, czując spływające na nas ciepło.

5. Poruszamy szczęką najpierw w lewo a następnie w prawo, lekko uśmiechając się. Po wykonaniu tego ćwiczenia dajemy sobie od 1 minutę na lekki odpoczynek.

Jak zrelaksować twarz?

Ćwiczeniem relaksującym twarzy jest tzw. „Lew”.

Wykonujemy do następująco:

1. Siadamy z pośladkami na stopach.

2.Wyciągamy przed siebie ręce i zginamy je w łokciach, tak jakbyśmy chcieli coś pchnąć.

3. Zamykamy oczy i robimy głęboki wdech.

4. Napinamy maksymalnie wszystkie mięśnie twarzy.

5.Wytrzymujemy przez około 5 sekund.

6.Jednocześnie robimy wydech, wysuwamy język w kierunku brody i otwieramy oczy.

7. Powtarzamy ćwiczenie 4 razy.

 

Thermacuts-SupleNaTak.plNa dziś to wszystko. W najbliższym czasie spodziewajcie się kolejnych wpisów z tematyki Facefitnessu. Jeśli temat cię zaintersował i masz pytania itp. śmiało komentuj.

Pamietaj o zdrowym odżywianiu oraz o suplementacji i bez ruchu i ćwiczeń może być bardzo trudno o jakieś efekty, jeśli mowa o poprawie sylwetki.

Cdn.

 


O Autorze

Kasia

Kasia

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Trening bez siłowni – Pistolet łatwiejsze techniki

 Trening bez siłowni - Pistolet łatwiejsze techniki W ramach przygotowania się do pełnego pistoletu, zwanego również pistoletem klasycznym, warto potrenować nieco łatwiejsze techniki....

Zamknij