Ciało Rzeźba Zdrowie

Odżywianie a ćwiczenia na siłowni

Robert
Napisane przez Robert

Odżywianie a ćwiczenia na siłowni

Aby trening na siłowni był bardziej efektywny, musi on łączyć się z odpowiednim czasem regeneracji mięśni i właściwą dietą, a także nawodnieniem organizmu. Dziś zajmiemy się odżywianiem. Co powinniście jeść, aby wasze mięśnie były dobrze zbudowane, a ćwiczenia przynosiły skutek?

10

Jak rozłożyć pory przyjmowania posiłków, aby móc cieszyć się ładną rzeźbą? Odpowiedzi na te pytania na pewno pomogą Wam w opracowaniu właściwej strategii działania. Pamiętajcie również o odpowiedniej suplementacji. Idealnym rozwiązaniem będą suple na budowę masy mięśniowej np. GH Balance.

Jak przygotować się do treningu?

Przede wszystkim musisz pamiętać o tym, że aby móc w pełni wykorzystać trening, należy go poprzedzić wartościowym posiłkiem. Jeżeli trenujesz rano, musisz odpowiednio szybko wprowadzić swój organizm na „wysokie obroty”.

Mówi się, że śniadania są niezwykle istotne, to prawda. Powiem więcej, śniadanie dla osób, które trenują jest jeszcze bardziej ważne. Co zatem jeść na śniadanie przed treningiem?

Śniadanie-SupleNaTak.plW związku z tym sięgnij po śniadanie składające się z musli, jogurtu i owoców. Ze względu na wysoką zawartość potasu i soli mineralnych, warto sięgnąć np. po banany. Takie bogate w węglowodany danie da Ci sporo energii i pobudzi do działania. Jeśli zaniedbasz porządne śniadanie, Twój metabolizm będzie wolniejszy, a tym samym bardzo szybko odczujesz brak energii.

Co po porannym treningu?

Po powrocie z siłowni nie wolno zapomnieć o posiłku, który pomoże na uzyskanie niezbędnej ilości kalorii po wysiłku. Tutaj trzeba sięgnąć po tak zestawione pożywienie, aby ilość węglowodanów była w nim o 75 procent większa niż białka. Ja wynika z przeprowadzonych badań, takie zestawienie idealnie wpływa na odbudowę mięśni-oczywiście gdy będziemy jeść bezpośrednio po ćwiczeniach i nie przyczyni się do zwiększenia poziomu tkanki tłuszczowej .

Co zatem najlepiej zjeść po porannym treningu? Świetną opcją będzie tutaj połączenie drobiu z warzywami. Możesz sięgnąć po pierś kurczaka lub indyka, które połączone z dowolnym makaronem pozwolą nam nie tylko w pełni zaspokoić głód, ale również zapewni nam odpowiednią porcję energii.

Jakie suplementy diety podczas treningu?

GH BALANCE LOGOKiedy chcecie szybciej zobaczyć efekty waszych treningów, pamiętajcie o stosowaniu suplementów. Przyjmując suplementy GH Balance, warto
kierować się wskazówkami producenta w zakresie częstotliwości ich przyjmowania. Tylko wówczas uda Wam się w krótszym czasie, zauważyć widoczne rezultaty treningów. Suple znacznie przyspieszają proces budowania mięśni i pozytywnie wpływają na waszą siłę. Nie wiesz gdzie je znaleźć? Spokojnie, bezpiecznie możesz je nabyć np. stąd.

Co pić?


Oczywiście trenując nie wolno Wam zapominać o odpowiedniej ilości płynów.
Pamiętajcie o tym i nie dopuszczajcie więc, abyście się nadmiernie odwodnili. Napoje Izotoniczne- SupleNatak.plBezpośrednio po ćwiczeniach warto sięgnąć po napoje izotoniczne, lub niepozorny sok pomidorowy.

Zawiera on bowiem dużą ilość elektrolitów, które tracicie w czasie ćwiczeń. W kolejnych artykułach bardziej rozwinę tematykę odpowiedniego dobrania napoi, poza tym dowiecie się, co jeść jeżeli trenujecie w południe lub wieczorem.

Przygotuję, także dla Was program żywieniowy na cały tydzień. Pamiętajcie, że bez zbilansowanych odpowiednio posiłków, przerw pomiędzy treningami i przyjmowania właściwej ilości płynów, nie tylko nie zbudujecie pożądanej masy mięśniowej, ale też szybko odczujecie brak energii.

Jeśli chcielibyście o czymś przeczytać, śmiało możecie napisać maila. Na pewno wybiorę coś z Waszych zapytań.

Zapraszam do lektury kolejnych artykułów.


O Autorze

Robert

Robert

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Kolacja po treningu – szybki mini poradnik

Kolacja po treningu – szybki mini poradnik Wielu z Was aktywność fizyczną uprawia zazwyczaj wieczorem, po pracy. Aktywność ta ma...

Zamknij