Aktywność Ciało Odchudzanie Zdrowie

Ogólnie rzeźbiący plan treningowy dla początkujących kobiet.

Robert
Napisane przez Robert

Ogólnie rzeźbiący plan treningowy dla początkujących kobiet.

Nie wiesz, jak zacząć – zacznij z nami!

Z siłownią jest zawsze problem –  większość kobiet boi się rozpocząć swoją przygodę z siłownią. Nie ma się czego bać, ale trzeba wiedzieć, jak zacząć i od czego zacząć. Podstawą jest plan treningowy, dopasowany do preferencji danej osoby  i poziomu kondycji, jaką może pochwalić się początkująca dama:-) Dzisiaj przedstawię Wam, drogie panie, dość uniwersalny, bezpieczny, przykładowy plan treningowy dla początkujących!

A czy trening dla kobiet różni się od treningu dla mężczyzn? Owszem, różni się.

Różnice w treningu kobiet na siłownie, a mężczyzn - SupleNaTakTrening kobiet różni się od treningu mężczyzn nie tylko pod względem wagi podnoszonych ciężarów (w przypadku kobiet są one zazwyczaj lżejsze), ale przede wszystkim celów.

Plany treningowe dla mężczyzn zakładają rozbudowanie górnej części ciała, w tym szczególnie barków, bicepsów i klatki piersiowej, co wynika również z naturalnych zdolności do budowania tych grup mięśniowych oraz atrakcyjnego wyglądu.

U kobiet jest zupełnie odwrotnie, liczą się szczególnie dobrze zbudowane pośladki, mięśnie dwugłowe i czworogłowe, zgrabne łydki oraz kształtny, podkreślony brzuch. dobre tabletki an odchudzanie

Ale w kobiecych planach treningowych nie może zabraknąć też ćwiczeń na plecy, klatkę piersiową, ramiona oraz barki, ponieważ ich kształt warunkuje smukłość i lekkość sylwetki.

Dobrze dobrany, prosty plan treningowy w bezpieczny sposób pozwoli stracić na wadze, wyrzeźbić sylwetkę, a tkankę tłuszczową zamienić na tkankę mięśniowa. Trening z obciążeniem na siłowni dla kobiet  dodatkowo ujędrnia całe ciało i sprzyja przyspieszeniu prawidłowego metabolizmu. Dobrane odpowiednio do niego dieta i suplementacja spotęguje i przyspieszy jeszcze efekt. Np. Suple na szybkie odchudzanie Therma Cuts 

Therma Cuts – Zamówić możecie bezpośrednio od producenta 

Zły plan treningowy prowadzi do przetrenowania nieprzystosowanego do ćwiczeń organizmu, pojawia się znużenie treningiem i zniechęcenie spowodowane brakiem oczekiwanych rezultatów. Dlatego też należy ćwiczyć według planu treningowego dostosowanego do poziomu aktualnej sprawności fizycznej – zwiększa to motywację, poprawia systematyczność wizyt w siłowni i ułatwia osiągnięcie celu!

Jak powinien wyglądać pierwszy plan treningowy dla odważnych pań?

Plan treningów siłowych na 8 tygodni:

  • tydzień 1- 2: wykonywać 2 serie po 15 powtórzeń
  • tydz. 3 – 4: wykonywać 2 serie po 12 powtórzeń
  • tydz. 5-6: wykonywać 3 serie po 10 powtórzeń
  • tydz. 7-8: wykonywać 3 serie po 8 powtórzeńjak spalić tkankę tłuszczową
  1. Rozpiętki na maszynie

Rozpiętki na masyznie - SupleNaTak

 

2. Wyciskanie sztangielek leżąc na ławce skośnej

3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem

Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem - SupleNaTak

4. Wyciskanie sztangielek siedząc

Wyciskanie sztangielek siedząc - SupleNaTak

O Autorze

Robert

Robert

1 Komentarz

  • Dzięki za plan, bardzo mi się przyda teraz, kiedy zamierzam od początku maja wybrać się na siłownię! Poczytałam też Wasz pierwszy plan, dla początkujących i teraz przejrzałam ten – cieszę się, że nie jest taki trudny:-) u nas nie ma na siłowni nawet instruktora… Więc będę często do Was zaglądała:-)

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Ćwiczenia na talię osy cz1.

Ćwiczenia na talię osy cz1. Dziś nie chcąc Was zanudzić kolejnymi ćwiczeniami na uda i pośladki, przerzucimy się na ćwiczenia pomagające...

Zamknij