Aktywność Ciało Fitness Odchudzanie Rzeźba

Plan treningowy dla kobiet na wyrzeźbienie sylwetki

Robert
Napisane przez Robert

Plan treningowy dla kobiet na wyrzeźbienie sylwetki

czyli kolejny wpis z cyklu „Kobieto, Wyrzeźb swoje ciało!”

Witajcie, dzisiaj kolejna cześć naszego nowego cyklu Kobieto, wyrzeźb swoje ciało, czyli plan treningowy, który pomoże Wam ładnie wyrzeźbić sylwetkę i zamienić nadmiar tłuszczyku w twarde mięśnie.

Przypominam, że poprzednie części można znaleźć np tu – trening całego ciała dla Pań
 dobre tabletki odchudzające

Przedstawiony poniżej trening także musicie wspierać odpowiednią dietą, a także suplemnetacją (moja podpowiedź to Ultra Slim, Therma Cuts i Green Coffee). Wówczas Wasz trening będzie miał najlepsze rezultaty.

Oto więc kolejny z serii treningów rzeźbiących Wasze ciała, Drogie panie!

Należy pamiętać o:

  1. Prawidłowej technice – jest najważniejsza.
  2. Rozgrzewce przed treningiem
  3. Cooldown i rozciąganiu po treningu.
  4. Minucie przerwy pomiędzy każdą serią.

Dzisiejszy trening może być kontynuacją serii poprzednich treningów lub też odrębnym treningiem.

O Autorze

Robert

Robert

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Dieta zgodna z grupą krwi A

Dieta zgodna z grupą krwi A Czyli kolejny wpis z cyklu dieta zgodna z grupą krwi oraz z kategorii Odchudzanie....

Zamknij