Aktywność Ciało Odchudzanie Zdrowie

Spalenie 500 kalorii – 22 zaskakujące sposoby…cz.2

Spalenie 500 Kalorii - 22 Zaskakujące sposoby...cz 2
Robert
Napisane przez Robert

22 zaskakujące sposoby na spalenie 500 kalorii…

… niekoniecznie na siłowni!

Witajcie ponownie. Zgodnie z obietnicą, dzisiaj przyszła pora na dokończenie listy sposobów na to, jak skutecznie spalić 500 kalorii, niekoniecznie na siłowni :-) Zapraszam do lektury! Dla przypomnienia zapraszam do przeczytania części pierwszej
spalacze tłuszczu ranking

Sposób 10: Hula Hop

Sposób 10.HULA HOP-Zabawa, połaczona z treningiemKolejny sposób na dobrą zabawę, połączoną z treningiem – hula hop! Spalanie kalorii zależy w tym przypadku od wielkości i ciężkości koła, od Waszej wytrzymałości i intensywności kręcenia kołem.

Średnio godzinna zabawa z Hula Hopem to spalone 500 kalorii. To świetnie ćwiczenie na wymodelowanie talii, ponieważ podczas kręcenia kółkiem intensywnie pracują wszystkie mięśnie brzucha. Systematyczne ćwiczenia wzmacniają kręgosłup, modelują pośladki, pomagają również kształtować prawidłową postawę.

Sposób 9: Unikanie restauracji fast food

Unikanie restauracji fast food - 9 SposóbKalorie są dla ludzi, ale należy wiedzieć, jak właściwie korzystać z ich dobrodziejstw. Nadmiar nikomu nigdy nie wyszedł na dobre. Pałaszujemy dodatkowe kalorie w restauracjach, nie zdając sobie sprawy, ile dodatkowych kilogramów sobie zapewniamy! A wystarczy tylko ograniczyć takie wizyty lub też rozsądnie wybierać menu i rezygnować z: frytek, sosów, przystawek, chipsów, napojów gazowanych, alkoholu. Nie zamawiajcie tłustych smażonych węglowodanów!

Takie wybiórcze i rozsądne menu gwarantuje Wam zaoszczędzenie około 500 kalorii na jednym posiłku!

Sposób 8: Spacery z psem

Badania wykazują, że co najmniej 35 %wszystkich kotów i psów domowych ma nadwagę. Okazuje się, że mamy wspólny problem… I co z tym tłustym fantem zrobić?Spacery z psem- Trening Cardio - 8 Sposób

Spacery!

  • Interwał cardio: 5 minut spaceru z psem, następnie 2 minuty sprintu. Powtórzyć kilkanaście razy.
  • Zabawa: pobaw się ze swoim psem frisbee lub inną zabawką przez 30 minut
  • Jogging: tylko wtedy, jeśli pies i właściciel jest w dobrej kondycji fizycznej – 10-15 minut wystarczy.

Codzienne spacery pozwolą Wam wrócić do formy, chyba że zdecydujecie się na taką formę: https://s-media-

Sposób 7: Domowe porządki

Sprzątając przez 30 minut, spalamy mniej więcej tyle samo kalorii, ile spalilibyśmy skacząc na trampolinie, a odkurzając – prawie tyle, co ćwicząc aerobik. Wyobraź sobie, ile spalisz kalorii po odsuwaniu mebli, wspinaczce po drabinach, myjąc okna i wieszając firany.  

Sposób 7- Domowe porządki-suplenatak.plGotowanie – 51 kcal
Grabienie – 120 kcal
Koszenie trawnika – 135 kcal
Kopanie w ziemi – 240 kcal
Mycie podłogi, okien – 120 kcal
Odkurzanie – 135 kcal
Prasowanie – 72 kcal
Zmywanie naczyń – 36 kcal

Sposób 6: Wiercenie się

Masz jakieś nerwowe tiki? Jakieś nawyki? Kręcenie włosów? Przebieranie nogami? Tak?

To super! Kręć się, wierć się! Wiercenie się to najlepszy sposób na pozbycie się kalorii, bez żadnego wysiłku.
James Levine, M. D., Ph.D., wykazał, że ci, którzy wiercą się często, mogą spalić dziennie aż 350 kalorii dodatkowo!

Co wlicza się w takie wiercenie? Bezustanny ruch: rozmowa przez telefon, śmiech, gestykulowanie, zwykłe stanie, zamiast siedzenia. Warto zatem powiercić się w ciągu dnia!

redukcja tkanki tłuszczowej

Sposób 5: Rolki

Czy jazda na rolkach pomaga zrzucić zbędne kilogramy?

Jazda na rolkach to prawdziwy killer kalorii – w ciągu godzinnej intensywnej jazdy na rolkach możecie stracić nawet do 950 kalorii! Rolki to sport wytrzymałościowy: poprawiają pracę serca i dotleniają organizm.

Sposób 5-jazda na rolkach .Czy jazda na rolkach pomaga zrzucić zbędne kilogramy

Sposób 4: Sen

Czy podczas spania spalamy kalorie?
Okazuje się, że sztuka spania także pomaga w spalaniu kalorii, choć nie bezpośrednio. Lekarze przekonują, że osiem godzin snu znacząco wpływa na ogólne tempo naszej przemiany materii w ciągu dnia.

Sposób 4. Sen- Czy podczas spania spalamy kalorie?Ludzie, którzy śpią mniej niż 6 godzin na dobę, potrzebują zjeść od 300 do 500 kalorii dziennie więcej niż ci, którzy śpią więcej niż te 6 godzin. Powodem tego jest hormonem głodu zwany  grelina.

Grelina – potocznie „hormon głodu”, wytwarzany głównie przez komórki żołądka, ale także przez jelito cienkie, trzustkę, jądra, łożysko i podwzgórze. Do najważniejszych zbadanych funkcji greliny należy regulacja łaknienia i równowagi energetycznej organizmu oraz stymulacja wydzielania hormonu wzrostu.

U zdrowych osób produkcja greliny jest ściśle powiązana z przyjmowaniem pokarmu. W okresach ograniczonego dostępu do pożywienia następuje  uwalnianie greliny, co powoduje uczucie głodu i stymuluje poszukiwanie i przyjmowanie pożywienia. W momencie uzupełnienia niedoboru energetycznego poziom greliny spada. W związku z powyższym w przypadku anoreksji lub niedoboru pokarmu poziom greliny w organizmie podwyższa się, a w przypadku nadmiaru pokarmu (otyłości) poziom greliny utrzymuje się na niższym poziomie.

Jeśli masz problem z chrapaniem, koniecznie przeczytaj TEN artykuł

Sposób 3: Bieganie … w wodzie


Sposób 3- Bieganie … w wodzie, czy to działa
Bieganie jest jednym z najbardziej popularnych ćwiczeń na świecie. Ale czy próbowaliście biegać w wodzie? Woda jest około 12-15 razy bardziej oporna niż powietrze, co sprawia, że możecie spalić kalorie kilka razy więcej w tym samym czasie. Spróbujcie więc pobiegać w wodzie przez pół godzinki, a stracicie 12-15 x więcej kalorii, niż przy joggingu!

W wodzie można spalić 17 kalorii na minutę, co oznacza, że w przeciągu 30 minut spalicie około 500 kalorii!

Sposób 2: Ograniczenie TV


Mówicie, że nie macie czasu na treningi? Znajdźcie go! Zamieńcie czas oglądania Tv na zwykłe ćwiczenia, niekoniecznie nawet na siłowni, wystarczy nawet zwykły spacer, lub też  bieżnia chodzenie lub bieganie, skoki gniazda, skakanka, bieganie w miejscu, a zobaczycie, że takie energiczne ćwiczenia w telewizyjnym czasie pozwolą Wam spalić nawet do 500 kalorii!

Kanapowy surfing = 0 kalorii…Sposób 2- Ograniczenie TV, to się równa zero spalonych kalorii

Sposób 1: Eliminacja napojów gazowanych


Sposób 1- Eliminacja napojów gazowanychNajprostszym sposobem na zmniejszenie dziennego spożycia kalorii jest wyeliminowanie kalorycznych napojów gazowanych. Eliminacja tych wszystkich pustych kalorii to nie tylko oszczędności w kieszeni, ale także utrata nienabytych jeszcze 500 kalorii!!

Co pić żeby schudnąć?

Nie zapominajcie, że słodka herbata, soki, także czasami mają tyle samo kalorii jak napoje gazowane. Najrozsądniejszym wyborem będzie zwykła woda mineralna – niegazowana.

Piszcie w komentarzach, który sposób jest dla Was najlepszy, który wydaje Wam się bezsensowny, a który będziecie omijać szerokim łukiem.



Źródła:
http://www.nutritionatc.hawaii.edu/HO/2006/356.htm

http://financialpressgazette.com/average-american-spends-a-whole-week-every-year-shopping/

http://www.fitzness.com/

http://www.teachkidstohoop.com/wp-content/uploads/2014/01/Kelly1.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/a0/0b/ce/a00bce2d85dfe5a86d6fd1be6135be5a.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/08/2d/81/082d8198a68c97369fe7fcc1b1a445eb.jpg

http://pu.i.wp.pl/k,NzE2MjYyODIsNDc5NjUwNTI=,f,721097_pani_big.jpg

http://cdn20.poradnikzdrowie.smcloud.net/t/photos/t/49622/jazda-na-rolkach-10-najczesciej-popelnianych-bledow_3352545.jpg

http://www.ubrn.org/wp-content/uploads/2015/01/Man-sleeping-and-snoring-overhead-view.jpg

http://www.pomagamynatalii.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=46:grelina-czyli-hormon-godu&catid=2:badania-nad-pws&Itemid=3

https://c1.staticflickr.com/6/5070/5641514848_fe23edd21d.jpg

http://www.skepticmoney.com/wp-content/uploads/2013/01/no-tv-480.gif

http://blog.luckyvitamin.com/wp-content/uploads/2010/10/no-soda.jpg

 

 

O Autorze

Robert

Robert

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Dieta bezglutenowa – co o niej wiesz?

Dieta bezglutenowa – co o niej wiesz? Każdy o niej słyszał, ale czy tak naprawdę wiemy, o co tu chodzi?...

Zamknij