Aktywność Ciało Odchudzanie

Spalenie 500 kalorii – 22 zaskakujące sposoby…cz.1

Robert
Napisane przez Robert

Spalenie 500 kalorii – 22 zaskakujące sposoby…

Niekoniecznie na siłowni!

Witajcie. Dzisiaj postaram się przybliżyć Wam nieco inne sposoby spalenia 500 kalorii, niekoniecznie w sportowy sposób, ale łatwy sposób. Mam nadzieję, że niektóre pomysły dopasują się do Waszego harmonogramu dnia oraz do przyzwyczajeń, a niektóre zmienią Wasze codzienne nawyki.

Ciekawi jak spalić 500 kalorii? Zapraszamy!

zielona kawa opinie

Sposób 22: Zakupy

Okazuje się, że chodzenie od sklepu do sklepu oraz oglądanie, przymierzanie ubrań oraz stanie w kolejkach może mieć bardzo korzystny wpływ na nasze ciało. Średni, podczas trzygodzinnych zakupów można spalić około 500 kalorii! Dlaczego tak? Ponieważ przy robieniu zakupów w grę wchodzi nie tylko ciężar toreb, ale także pokonywane kilometry oraz napięcie nerwowe z tym związane – to wszystko przyczynia się d takiego właśnie spadku kalorii.

Spalanie kalorii - Zakupy- SupleNaTak.pl

Sposób 21: Wędrówka z plecakiem

Spalanie kalorii - Wędrówka z plecakiem- SupleNaTak.plAle wędrówka nie byle jaka, bo z pełnym plecakiem! Okazuje się, że plecak ważący około 5 kg potrafi pomóc spalić nam 300 kalorii w pół godziny, przy normalnym tempie marszu! Na każde dodatkowe 5 kg na plecach, będzie zwiększać się ilość spalanych kalorii o około 50 na pół godziny. Plecak można zastąpić kamizelką z obciążeniami. Tylko nie przesadźcie za bardzo…: 

 

Jakie sporty szybko spalają kalorie?

Sposób 20: Tennis
Tenis jest sportem zazwyczaj grupowym, między dwoma graczami lub pomiędzy dwoma zespołami. Ale można grać też w tennis samemu, razem ze ścianą :)

Jak spalić 350 kalorii w godzinę?

W zależności od poziomu umiejętności i intensywności gry, można spalić do 350 kalorii w godzinę. Jest to także forma zabawy, więc nudzić się nie będziecie na pewno, a ilość spalonych kalorii zależeć będzie od Waszego zaangażowania i zaciętości!

Spalanie kalorii - Tenis- SupleNaTak.pl.

Sposób 19: Golf

Zaletą golfa, jest to, że sport ten można uprawiać samotnie. Golf nie jest znany jako wyciskający siódme poty sport ale przy grze w golfa także można spalić sporo kalorii – trzeba wiedzieć, jak. Tak więc, należy nosić torbę z piłeczkami i kijami golfowymi na plecak, nie korzystać z wózka golfowego. W takim przypadku spalacie około 300 kalorii w godzinę, w zależności od tego, ile kijów mieści się w torbie i jaką posiadają wagę :) Poza tym liczą się także przebyte kilometry, w pogoni za zaginionymi piłeczkami…Przejście 18 – dołkowego pola golfowego zajmuje około czterech godzin.

Spalanie kalorii - Golf- SupleNaTak.pl

Sposób 18: Ping Pong

Ping pong lub inaczej, tenis stołowy jest bardzo starym sportem, który powstał w starożytnych Chinach. Niezależnie od tego, jak sędziwa jest to gra, potrafi wycisnąć z nas siódme poty!

Liczba kalorii spalanych zależy od tego, w jakiej jesteście formie, a także od Waszego wieku, płci i wagi Niezależnie od wszystkiego, przy zdrowej rywalizacji można spalić mnóstwo kalorii – od 570 do 930 spalonych kalorii w ciągu zaledwie jednej godziny gry w ping-ponga!

Spalanie kalorii - Ping-Pong- SupleNaTak.pl

Sposób 17: Koszenie trawy


Pozytywną stroną koszenia trawnika jest to, że jest to pełnowartościowy trening wytrzymałościowy i prawdziwy fat burning! Korzystanie z kosiarki, usuwanie śmieci z drogi, zbieranie liści i przycinanie żywopłotów spala ponad 320 kalorii na godzinę. Osoby bardziej otyłe, większe trawniki, bardziej zarośnięte trawniki, trawniki pochyłe spalą więcej kalorii. I będziecie mieli dwa w jednym – piękną sylwetkę i piękny trawnik!

Spalanie kalorii - Koszenie trawy- SupleNaTak.pl

Sposób 16: Kolor niebieski


Niewiarygodne, ale badania wykazały, że kolor niebieski może być bardzo ważnym kolorem przy   spalaniu kalorii. Badania wykazały, że ma on właściwości tłumiące apetyt. Prawda czy nie, warto zainwestować w talerze koloru niebieskiego, niebieskie ubrania, niebieskie obrusy i rolety do kuchni. Można też pomalować całą kuchnię na niebiesko! Kto nie ryzykuje, ten nie zyskuje! W atk prosty sposób możecie ograniczyć swoje nawyki żywieniowe :)

Należy natomiast unikać kolorów, takich jak: czerwony, żółty i pomarańczowy, gdyż zachęcają one do jedzenia.

 jakie są skutki przestania brać tabletek ultra slim

O Autorze

Robert

Robert

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Ćwiczenia na uda i pośladki cz1.

Ćwiczenia na uda i pośladki cz1. W jednym z poprzednich artykułów pisałam już o tym, co zrobić aby móc cieszyć...

Zamknij