Aktywność Ciało Siła

Taśmy TRX – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć!

Taśmy TRX - Wszystko co powinieneś o nich wiedzieć - SupleNaTak
Robert
Napisane przez Robert

Taśmy TRX – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć!

Taśmy TRX – tajemniczy skrót… Co oznacza ta nazwa?

Nic innego tylko taśmy i gumy do ćwiczeń. Dwa zawieszone gumowe pasy TRX to skuteczny sposób na budowanie mięśni podczas treningu cardio i treningu siłowego.

W dzisiejszych czasach każdy chce ćwiczyć i być w formie. To norma – świadomość, że zdrowy styl życia może przedłużyć nasze życie jak i polepszyć jego jakość. Dlatego coraz więcej z nas stara się wprowadzać ćwiczenia do codzienności. Taśmy rozciągające TRX są tanim i bardzo wygodnym rozwiązaniem. Zestawy z różnymi gumami stają się coraz bardziej popularne i są wspaniałym sposobem na włączenie treningu siłowego do codziennych ćwiczeń.

Czym dokładnie jest TRX?

Z pewnością nie raz widzieliście na siłowni czarne i żółte paski, wiszące na stelażach. To właśnie TRX!

Taśma TRX -Wszystko co powinieneś wiedzieć o TRX - Suplenatka

Ten system ćwiczeń, z użyciem taśm, został wymyślony przez Navy SEAL. Wykorzystuje on własną masę ciała w treningu, zamiast opierania się na maszynach lub hantlach. Z obciążeniem wytworzonym przez własne ciało, taśmy treningowe działają we wszystkich momentach ćwiczenia, bez względu czy jest to chwila podnoszenia czy rozluźnienia. Taśmy treningowe mogą być wykorzystane przy treningu całościowym dla ciała, który włącza wszystkie ćwiczenia dla każdej grupy mięśniowej.


Dlaczego właśnie TRX?

Dlaczego właśnie TRX- Wszystko co powinieneś o nich wiedzieć - SupleNaTakTRX oferuje trening całego ciała. Jest to doskonały trening, zarówno dla początkujących, jak i weteranów fitnessu. Dwa zawieszone pasy pozwalają na wykonywanie nieskończonej ilości ćwiczeń, które przyczyniają się do poprawy siły, równowagi i elastyczności, a także zakresu ruchu itp. Zapewniają one szybkie rezultaty i dostosowane są do każdego poziomu umiejętności.

Taśmy treningowe wydłużą i wzmocnią włókna mięśniowe. Zwiększają one elastyczność. Pobudzają mięsień do pracy,  w sposób , który nie jest wykonalny za pomocą hantli. Pozwala to na wykonywanie ruchów bardziej kontrolowanych przy ciągłym napięciu mięśniowym, a także kładzie nacisk na obie fazy ćwiczeń. Wraz z zalecanymi odpoczynkami pomiędzy seriami, nasza wytrzymałość wzrasta, co  z kolei przyczynia się do poprawy układu krążenia.

O Autorze

Robert

Robert

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Jak zmobilizować się do ćwiczeń?

Jak zmobilizować się do ćwiczeń? Panowie w pewnym wieku, czyli około 40-go roku życia mają w wielu przypadkach dużą tendencję do...

Zamknij