Ciało Masa Rzeźba Siła

Trening bez siłowni- ćwiczenie na nogi

Robert
Napisane przez Robert

Trening bez siłowni – ćwiczenie na nogi.

W moim ostatnim wpisie poruszyłem temat treningów bez korzystania z obciążenia, dostępnego na siłowni. Idąc dalej tym tropem, zajmiemy się ćwiczeniami wzmacniającymi nogi, które każdy może wykonać w domu. Może, aczkolwiek pewnie większość z was, nie od razu im podoła.

Zanim przejdziemy do ćwiczenia. Musicie wiedzieć, że suplementacja obok diety jest również niezwykle istotna! Oczywiście trening czyni mistrza, ale same ćwiczenia nie dadzą Wam takiego efektu. Dlatego też gdy myślę o treningu bez siłowni myślę o dwóch produktach:

hormon wzrostu

 

Ok przechodzimy do ćwiczenia.

Słynny „pistolet”

Biorąc pod uwagę ćwiczenia, wykorzystujące masę Twojego ciała, tylko jedno, konkretne pozwoli Ci na wypracowanie odpowiedniej siły w nogach. Jest to znany powszechnie wśród rosyjskich komandosów „pistolet” . Jest to na pozór bardzo łatwy do wykonania przysiad na jednej nodze, podczas gdy druga powinna zostać wyciągnięta do przodu.

A zatem czas przystąpić do wielkiej próby:

-stajemy na prawej nodze,

– lewą nogę wyciągamy do przodu tak, aby była podniesiona możliwie jak najwyżej,

– ręce wyciągamy przed siebie,

Przysiad ala "Pistolet"

Przysiada „Pistolet”

– wykonujemy przysiad, tak aby noga na której stoimy była zupełnie zgięta,

– w takiej pozycji wytrzymujemy co najmniej przez 1 sekundę,

– podnosimy się do góry, bez odbijania się wyciągniętą nogą o podłoże.

Udało się? Jeżeli nie trzeba będzie poćwiczyć.

Na początku możecie mieć problemy z koordynacją, ale dzięki uporowi, w końcu wykonacie „pistolet” prawidłowo. Kiedy ćwiczenie przestanie sprawiać Wam jakiekolwiek problemy, warto pokusić się o wykonanie kilku powtórzeń. Nie należy jednak przesadzać z ich ilością, ponieważ można bardzo szybko nabawić się zakwasów.

A gdyby tak jeszcze utrudnić?

Oczywiście z czasem, ćwiczenie to można nieco utrudnić i urozmaicić, sięgając po ciężarki, ale na wszystko przyjdzie pora. Póki co pamiętajcie o tym, że czasem lepiej jest wykonać mniej powtórzeń dobrej jakości, niż iść na przysłowiową ilość. „Pistolet” to doskonałe ćwiczenie, wzmacniające nogi. Na pewno przyda się każdemu, kto uprawia sporty walki, lub jeździ na nartach bądź snowboardzie.

O czym jeszcze pamiętać?

Trenując z własną masą ciała, nie wolno zapominać o właściwej diecie i suplementacji.

SOMATRODOL LOGOTylko właściwe połączenie treningu, racjonalnego żywienie i dobór skutecznych suplementów, pozwoli wam na osiągnięcie zamierzonych celów. Jeżeli chcecie, aby wasze mięśnie stały się lepiej zarysowane, bardzo dobrze sprawdzi się Somatodrol, kiedy chcecie dodatkowo zyskać siłę, możecie zdecydować się na stosowanieGH BALANCE LOGOGH Balance. To do Was należy decyzja, w zakresie właściwego wyboru.

W kolejnym artykule będę pisał dalej o treningu bez siłowni, z własną masą ciała.

A Wy póki co ćwiczcie „pistolet”!


O Autorze

Robert

Robert

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Taśmy TRX - Wszystko co powinieneś o nich wiedzieć - SupleNaTak
Taśmy TRX – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć!

Taśmy TRX – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć! Taśmy TRX – tajemniczy skrót... Co oznacza ta nazwa? Nic innego tylko...

Zamknij