Aktywność Ciało Fitness Odchudzanie Siła Zdrowie

Trening całego ciała dla pań średnio zaawansowanych cz.2

Robert
Napisane przez Robert

Trening całego ciała dla pań średnio zaawansowanych cz.2

czyli czwarty już wpis z cyklu Wyrzeźb swoje ciało, kobieto! 

Dzisiaj pora na kolejną część treningu całego ciała dla pań o troszkę więcej niż średnio zaawansowanym poziomie, które nie są już początkujące i regularnie trenowały wg wcześniejszych wskazówek: Ogólnie rzeźbiący plan treningowy dla początkujących  oraz Trening całego ciała dla Pań cz 1  i Trening całego ciała dla Pań średnio zaawansowanych z serii Wyrzeźb swoje ciało.
10 Pamiętajcie panie, że trening ten musi współpracować z odpowiednią dietą oraz suplementacją, dzięki której Wasza kondycja będzie lepsza! Szczególnie polecam tu Therma Cuts – suple na szybkie odchudzanie  oraz Ultra Slim – suple na zdrową sylwetkę

Oto więc kolejny z serii treningów, rzeźbiących Wasze ciała, Drogie panie!

Zalety tego treningu:

  • Jednego dnia trenujecie całe ciało, dlatego wysiłek jest wzmożony, co gwarantuje lepsze efekty.
  • Nie tracicie czasu na małe grupy mięśniowe.
  • Poprawiacie własny metabolizm, który przyczynia się bezpośrednio do spalenia tkanki tłuszczowej.
  • Rozwijacie proporcjonalnie tkankę mięśniową, redukując jednocześnie tkankę tłuszczową.
  • Zapobiegacie nieproporcjonalnemu rozrastaniu się tkanki mięśniowej.
  • Trening jest przeznaczony dla kobiet o różnych typach sylwetek.

Należy pamiętać o:

  1. Prawidłowej technice – jest najważniejsza.
  2. Rozgrzewce przed treningiem
  3. Cooldown i rozciąganiu po treningu.
  4. Minucie przerwy pomiędzy każdą serią.

O Autorze

Robert

Robert

Zostaw Komentarz

CommentLuv badge

Close
Przeczytaj inne:
Jak pozbyć się zakwasów po ćwiczeniach – 20 skutecznych sposobów cz. 1

Jak pozbyć się zakwasów po ćwiczeniach - 20 skutecznych sposobów cz. 1 Wiecie już z poprzedniego artykułu o zakwasach, że...

Zamknij